Po piąte – porządki

Muszę przestać tytułować posty po kolei, bo jak dojdę na przykład do „Po dwa tysiące osiemset dziewięćdziesiąt trzecie” to będzie dziwnie wyglądało. Ciekawe czy są jakieś ograniczenia w długości tytułu?

Próbuję zrobić porządek z linkami w czytniku, żeby moja lista blogów była w miarę prawdziwa. A na razie mam jakieś 170 zapisanych subskrypcji. Z czego oczywiście znaczna część już nie czytana, albo już od lat niedziałająca.

W ramach   porządków postanowiłam też wyprać pościel. Pranie się skończyło. A śliczna różowa i w księżniczki poszewka na kołdrę, okazała się praniożercą.
Wyciągnęłam wszystko z pralki jednym ruchem ręki. Bo było w jednym kawałku. Cała reszta prania znajdowała się w żarłocznej różowej poszewce. Także zabłąkana skarpetka bez pary. W biało-fioletowe paski.

Muszę jeszcze umyć łazienkę. Na wannie pojawiły się ślady stóp. Chyba latem nogi bardziej się brudzą 😉
I zadzwonić do rodziców, czego się po prostu boję.

A Młoda Lekarka napisała o botoksie, czym skłoniła mnie do myślenia o zrobieniu porządku z twarzą.

A Green jako autorka pierwszego komentarza na moim blogu wygrywa talon na malucha, czy coś. Bo pisze, że nalewek nie lubi (przemyśl to jeszcze nalewka malinowa w sezonie grypowym cuda działa- o ile wypije się co najmniej ćwiartkę 🙂 ) .

5 thoughts on “Po piąte – porządki

  1. Green, nie może pić alko.
    W żadnym wydaniu.
    I nie dlatego, że zasila szeregi AA, ale dlatego, że …tak.

    Myślę, że talon na malucha w zupełności mnie zadowala.
    ;]

  2. Doczytałam dlaczego. Ale przeraża mnie to. Mam za sobą 9+8 miesięcy absolutnej abstynencji. I cóż, świat na trzeźwo jest czasami zupełnie nie do przyjęcia ;). I tak przez całe życie? Aaaaa!

  3. Ale czasami aż się samo prosi 😉
    Niemniej można być oazą spokoju, kwiatem lotosu na gładkiej tafli … 😀 – bez względu na wzgląd.

    Co mam napisać, że uwielbiam robić nalewki, bo wiem że wyjdą? Nie pleśnieją, nie fermentują, wyrób zawsze udany 😀 Kocham spirytus, za jego właściwości 😉

Skomentuj

