Starość nie radość

A dzisiaj już standard. Rodzinka w komplecie. Hałas i rwetes.
Pogoda okropna. Zmienia się kilka razy dziennie. Dziś już dwa razy zapadała czarna noc.
Ulewy i burze straszyły. A teraz jest znów bardzo przyjemny letni wieczór.
Irytujące, bo  trudno coś zaplanować. Nie wiem jak będzie z weekendem. Może nie będzie tak zmiennie i uda się jakiś wypad. Przecież są wakacje.

A dziś zasypiam na stojąco. Nie wiem z jakiego powodu, bo niby wcześnie się położyłam i fajnie nam się spało.

Za miesiąc idę na dwa wesela. I mam zamiar świetnie się bawić, bez względu na okoliczności.

Muszę zaktualizować CV. O datę zakończenia pracy.

I zastanawiam się nad jakąś podyplomówką. Ale mam wyrzytu sumienia, bo skoro tyle czasu i kasy utopiłam w doktoracie, którym walnęłam, to wydawanie znów pieniędzy na szkołę, wydaje mi się nieuczciwe. Chociaż nie wiem dlaczego. Nawet jak nie kończę, to studiowanie stanowczo poprawia mi samoocenę i humor. I ja to lubię. A przecież każde hobby kosztuje.

A może by tak (to będzie droższe) zainwestować w naukę angielskiego? Coś muszę, żeby totalnie nie upaść i nie zgnuśnieć.

W moim wieku powinnam wiedzieć, kim chcę być jak dorosnę! A ja coraz bardziej nie wiem.

3 thoughts on “Starość nie radość

  1. „W moim wieku powinnam wiedzieć, kim chcę być jak dorosnę! A ja coraz bardziej nie wiem”.

    Ja też nie wiem.
    I obawiam się, że się nie dowiem.
    Żenada.

  2. Ja już chyba nawet za stara na myślenie o tym jestem.
    I znów listopad na świecie, na dodatek. Ehh… Idę na Harrego Poterra w ramach odstresowania. O!

  3. ja ostatnio w ramach pracy nad sobą nie podjęłam kolejnej durnej podyplomówki tylko skupiłam się na jezyku angielskim. Wyobraź sobie, że już to dało wymierne efekty. A pieniądze ładuję w prawdziwe „hobbi” ;-))

Skomentuj

