7 rzeczy, których o mnie nie wiecie.

Młoda Lekarka wywołała mnie do zabawy w siedem rzeczy, których jeszcze o mnie nie wiecie. Powinno być łatwo, bo blog młody. Ale z drugiej strony, nie mam przez to jeszcze ustawionej w sobie granicy, co na blogu będzie a co nie 🙂 .
No nic, zabawmy się.

1. Jestem psiarą i obecnie mam trzy psy. Wszystkie wykazują duże podobieństwo do owczarków niemieckich. Nie są psami domowymi, co nieco ułatwia sprawę.

2. Nie lubię kotów. Kota mam jednego, już w tym blogu wystąpił. I wszystko co miłośnicy kotów uważają za dowód ich indywidualności i chodzenie własnymi ścieżkami, ja uważam za przejaw tępoty. Kota nie da się niczego nauczyć, nawet jak będzie latami dostawał ścierką za włażenie na stół kuchenny, nie pojmie, że mu tego nie wolno robić.

3. Z obecnym małżem jestem osiemnasty rok. Choć długo był nie-małżem. Dlatego mam już na co ponarzekać 😉

4. Łatwo popadam w uzależnienia czy tam rutynę. Mam tak w różnych kierunkach.  Muszę uważać na te mniej zdrowe. Na szczęście podobnie szybko wpadam w uzależnienia pozytywne. Na przykład jak zacznę ćwiczyć, to po dwóch tygodniach już MUSZĘ. Najtrudniej się do tych dwóch tygodni regularności zmusić ;).

5. Uwielbiam wszelkie cuda ze sklepów papierniczych, pióra, atramenty, notesy, zeszyty, mogłabym to śmiało kolekcjonować. Bardzo żałuję, że zanikł zwyczaj pisania listów ręcznie. Papeterie też były cudne.

6. Jestem skąpa. Głównie na siebie. Kupno butów, spodni, sukienki poprzedzam dniami całymi namysłu.

7. Nie urodziłam się w szpitalu. Co w moim pokoleniu jest ewenementem. Ale moja mama bardzo sobie taki poród chwaliła. W przeciwieństwie do kolejnego już szpitalnego.

Do zabawy zaproszę Monik i Janę. Oczywiście o ile mają ochotę. Bo łańcuszek to łańcuszek, nawet w takiej formie 🙂

One thought on “7 rzeczy, których o mnie nie wiecie.

Skomentuj

