Raporcik

  • Posty z telefonu pisane, więc z przyczyn technicznych nieco lakoniczne 🙂 Ale skoro tak wyszło, to na razie niech zostanie. 
  • Zdjęcie telefonem zrobione i wysłane -zostało zmasakrowane jakościowo. Może podmienię jak podepnę telefon do kompa. Bo jednak zdjęcia robi lepsze niż tu widać. Ale z podpięciem mogę mieć problemy. Bo tak już mam.
  • Gdy mnie nie było zadzwonili panowie od naprawy małego komputerka. Rzucanie mu zaszkodziło i podobno uszkodził się dysk. A taki twardziel miał być, z tego dysku.
  • Pogoda przed wyjazdem i po powrocie wygląda jakby uparła się spełnić mój sen. Na szczęście na wyjeździe była inna. Może mieszkam w takim parszywym kawałku kraju?
  • Młodsze dziecko wykazuje pewne objawy chorobowe. Mam nadzieję, że to jednak nie to. Dolegliwości jelitowo-żołądkowe, nie martwią mnie jedynie we własnym przypadku. Zawsze przy życiu podtrzymuje mnie nadzieja, że po zobaczę na wadze ciut mniej. 
  • Problemy od lakonicznych postów sprawiły, że poszłam spać o północy  a wstałam przed trzecią. W nocy, czy rano jak kto woli. Ale na razie czuję się jakbym żyła. Nie wiem czy to na stałe. Wątpię, ale może.
  • Całą drogę powrotną byłam przekonana, że w końcu wezmę się za odchudzanie. Ale dziś w domu już mi coraz słabiej to przekonanie utrzymać 😉 .
2 thoughts on “Raporcik

  1. z podpięciami, napięciami i innymi cięciami to zawsze jakieś problemy.

    parszywy kawałek raju? to chyba nieźle? 😉

    mój plan?
    teoretycznie wykonalny: zaliczenie zaległego egzaminu (będę potrzebowała cudu!), napisanie i obrona pracy licencjackiej. no i bardzo, bardzo chciałabym znaleźć jakieś przyjemne źródło dochodów, które pozwoliłoby mi kontynuowanie studiów w innym mieście i wyprowadzkę od rodziców. ale kasa, kasa, kasa… ;\

Skomentuj

