Dziwactwo

Obudziłam się dziś z dziwnym uczuciem. Uczuciem, którego nie miałam od kilku lat. Takiej radości, podniecenia, ekscytacji. Dziwne.
Zdaje się, że wynikało z tych samych okoliczności, co ostatnio gdy je czułam. Miłe. Choć już po ułamku sekundy wiedziałam, że bezpodstawne, bo rzeczywistość zupełnie się zmieniła.
Może coś fajnego mi się śniło tylko tego nie pamiętam?
A może mój organizm chce powrotu do normalności i daje mi znak, że nie da się żyć w wiecznej żałobie?
Chciałabym odzyskać nadzieję i optymizm. Planować drugą połowę swojego życia, zamiast zastanawiać się dlaczego jeszcze tak daleko do końca.
Chciałabym znaleźć coś optymistycznego, co będzie mnie trzymać na powierzchni.

Skomentuj

