Pranie brudów

Odbywa się od wczoraj. A moje nowe narzędzie wygląda jak na załączonym obrazku. Zaletę ma dla mnie główną, że opisy na urządzeniu są jasne i zrozumiałe. Jak to też było w poprzedniej wersji. I nie muszę się posługiwać instrukcją obsługi, żeby ustalić co oznacza dana literka, czy cyferka. A jak jest napisane bawełna 40 stopni, to od razu wiadomo o co loto 😉
Drugi plus jest taki, że większość programów trwa trochę krócej niż poprzednio. Przy czym opieram się tutaj na wskazaniach wyświetlacza, bo nigdy nie sprawdzałam- i nie będę- z zegarkiem w ręku.
A plus ujemny, czyli minus jest na razie jeden i to dość drobny. Brzydka jest. Tzn może nie żeby bardzo. Pralka jak pralka. Ale znacznie gorzej od poprzedniczki wygląda w „słupku” z posiadaną suszarką.
Tyle, że nie w pokoju dziennym jako wystawka to stoi, więc przeżyję 😀 .

Oczywiście bałagan w domu był całym w związku z zepsuciem, próbami reanimacji i wymianą. Pralnię mam maleńką, Mnóstwo rzeczy trzeba było wywlec na środek domu, żeby się do urządzeń dobrać,. Oczywiście pokłady kurzu i różnych skarbów pod i za pralką. Wszystko uroczo roznoszące się całym domu podczas operacji. Młody dokładał swoje, bo każdy śmieć budził jego szczery zachwyt 😀 .

Ale kryzys zażegnany chwilowo. Ciekawe co się następne zepsuje 🙂  W końcu większość ma już swoje 10 lat, nawet czajnik elektryczny.

Z innej beczki. Idę dziś na rozmowę o pracę. Chyba żeby odwołali. Oczywiście nie wiem jak się ubrać i nie wiem też jaka będzie pogoda. Rozmowa z cyklu: w sumie i tak mi się ta praca nie podoba. Ale wysłałam papiery w chwili  do niczego nie nadaję. No to pójdę. Z zasady chodzę na wszystkie rozmowy, żeby chociaż w tym zdobyć doświadczenie. Czasami pojawi się jakieś głupkowate pytanie, którego się człowiek nie spodziewa. A okazuje się potem, że modne w tym sezonie. Albo czegoś innego można się dowiedzieć, co przyda się później. Zobaczymy.

3 thoughts on “Pranie brudów

  1. Szybka też. I w przypadku pralki zależy mi na tym bardziej niż w samochodzie. Ale ja mam dwójkę nie za wielkich dzieci co pewnie wpływa 😉
    A po rozmowie tak sobie. Było miło, ale z profesjonalistami zawsze jest miło rozmawiać 🙂

Skomentuj

