Się odziać


Takie sukienki mi się podobają. Chociaż mam wrażenie, że nie koniecznie muszą na mnie leżeć dobrze. Ale mogłabym zmierzyć.
Ogólnie coś sobie muszę kupić w związku ze zmianą sezonu, prawda?

Wybrać się gdzieś muszę.O i płaszcza jeszcze nie mam. To akuratnie będzie konieczne, bez względu na podobania i ochoty.
A nawet nie wiem jaką modę zapowiadają.

Pogodę też nie wiem.. Skoro latem mieliśmy jesień to teraz wszystkiego można się spodziewać.

A impreza się udała, miło i przyjemnie.Mam kaca moralnego z powodu nadużycia. Kacus vulgaris za to mnie ominął. Bo aż takiego nadużycia nie było. Zresztą kto rano wstaje…, a ja rano oczywiście wstałam i posprzątałam.

A tu jeszcze wrzucę link do konkursu. Koleżanka podesłała, żeby głosować na jej dziecko. Ja tam agitacji prowadzić nie będę. Uważam po prostu, że jest sporo fajnych prac. Więc dlaczego nie zagłosować na dzieciaka jakiegoś, któremu się chciało i nieźle mu wyszło. http://www.fpar.pl/projekty/galeria-konkursowa/

Skomentuj

