Sennie

Śniło mię się, że paznokcie malowałam. U rąk. W towarzystwie jakiejś koleżanki i z jakąś siłą fachową pod ręką, której zadawałyśmy pytania.
Piszą w sennikach, że to znak, coby strzec się przyjaciół. Nie wiem, skłaniam się ku interpretacji, że należały jednak zabrać się za paznokcie i nie tylko. W sensie głównie nogi proszą o litość.

Wracają do mody (wiem wszystko po wczorajszym riserczu netowym) beże, brązy i inne pomarańcze. Nie lubię beżu, brązy akceptuję, pomarańczowy płaszczyk to byłby to!
Brązy warunkowo- bardzo mi przykro, ale generalnie większość rzeczy mam dostosowanych do czerni, czerwieni, szarości. I nie będę uzupełniać wszystkiego, żeby wpisać się w nowy trend.

Bo jak znam życie, to jak już stworzę dobrą i kompletną bazę w nowej kolorystyce, to trend się zmieni i znów nie będę miała nic pasującego do nowych czasów. 🙂

A poza tym to odchudzanie mi nie idzie. Jak zawsze zresztą. Może czas powoli zebrać siły w sobie i się ruszyć? Przecież kupiłam sobie nowe buty do biegania.

One thought on “Sennie

  1. łał! Znów będę modna! Od paru lat mam wszystko w brązie. czasem dorzucę coś zielonego czy pomarańczowego. Jakoś mam odczucie, że taki trend już lata całe trwa ;-)) przynajmniej w mojej szafie 😉

Skomentuj

