AAAAAA!!!! słoniocy, ratunku!

Nie wiem jak na pozostałym terenie kraju. Ale u mnie już prognozy wczorajsze. Pogodowe. Zaczęły się sprawdzać.
W związku z czym pogodę trafiło i jej nie ma. Za to jest deszcz i zimno. I ogólnie, jak w lipcu. Sami rozumiecie.

Na dodatek ciemno. Ciemno ma swoje dobre strony. Można spać od  7 do 7. Czy jakoś tak usiłować. A ja mam cholerną ochotę przespać to cholerne życie. Bywa, że chociaż sny miewam przyjemne, albo chociaż nie takie, co nie bolą jak real.

3 thoughts on “AAAAAA!!!! słoniocy, ratunku!

  1. No ze słonkiem, zamiast pluchy było milej 🙂
    Tyle mojego, że w ubiegłym tygodniu zmusiłam małża do zajęcia się brakującym kawałkiem kostki. Miałabym śliczną, głęboką kałużę, z tych nie do ominięcia, przed wejściem do domu.

  2. U mnie jest pięknie. Słońce i nawet ciepło. Idealnie:) ja nie wiem gdzie wy mieszkacie, że tam taka dziwna pogoda;>
    a przespać życie ach… jestem specjalistą od spania.. to w życiu wychodzi mi idealnie. Kocham spać!

Skomentuj

