Biedzę się

Siedzę i się biedzę nad rozkoszną klasyfikacją działalności gospodarczej. Coby coś mądrego do wpisu wymyślić.
Jakiś chory poeta to stworzył. Na dodatek nie mogę znaleźć żadnej sprytnej wyszukiwarki, w którą dałoby się wpisać co chce się robić. A ona wyplułaby odpowiednie kody. (Tak wiem, jestem guglowo rozpuszczona 😉 ).

Poza tym na śniadanie upiekłam bułeczki. Nie był to wyrób idealny, ale w sumie całkiem dały się zjeść.
Młoda wzięła nawet jedną do szkoły.

Poza tym mam problemy telefoniczne. Tzn. nikogo nie mogę złapać z tych osób, co się usiłuję dodzwonić.

Dodatkowo jutro chyba jakiś  sądny dzień mnie czeka. Chciałabym do końca tygodnia zarejestrować tą działalność. Rano idę na jakąś rozmowę o pracę (diabli wiedzą o co chodzi, bo to coś  co wysłałam z pół roku temu jak nie lepiej), popołudniem zebranie komunijne (szybko, pewnie, żeby rodzicom piąte przykazanie kościelne dobrze utrwalić do maja).

Ale środa dzisiaj prawda?

4 thoughts on “Biedzę się

  1. hehehe też mnie to czeka… jak nie dostanę stałej pracy bo podobnie jak u Ciebie zaczęli się do mnie odzywać z ogłoszeń, na które aplikowałam parę ładnych miesięcy temu… Jeden kit… Warto spróbować przecież… 🙂

Skomentuj

