Nie chce mi się

Nie chce mi się pracować. Skąd to znamy 😉
Wyspałam się, ścięłam włosy, które już się całkiem fajnie zapuszczają na umyśloną fryzurkę. Pofarbowałam się na czarno. Zjadłam obiad.
I dalej mi się nie chce. To upiekę muffiny, może po czymś słodkim mi się zachce chcieć.

I źle mi.

Ludzie tak naprawdę mogą mieszkać tylko w innych ludziach, depresja to nic innego, jak bezdomność, na depresję cierpią ludzie, którzy nie mają w kim mieszkać.
— Kuczok, Senność

Cytat znalazłam u Porcelanowej.

2 thoughts on “Nie chce mi się

  1. czy ja wiem? nie znam się… nie wiem jak się opisuje depresję.
    mam jednak przekonanie, że ludzie muszą umieć być sami ze sobą. muszą po prostu lubić sami siebie. muszą dobrze się czuć w swoim własnym towarzystwie. solo. w pojedynkę. muszą się tego nauczyć jeśli nie potrafią. inaczej zawsze są nieszczęśliwi. nie pomaga otoczenie, czy inny ludzie. szczęście to coś co jest w nas. nie można go uzależniać od otoczenia.

  2. Może jestem spaczona, bo jestem socjo-, a nie psychologiem. Ale człowiek jest człowiekiem tylko dzięki innym ludziom. Żyjemy wg standardów stworzonych przez innych. Nasze szczęście, cele, poczucie wartości- wszystko jest definiowane zewnętrznie. Na dobrą sprawę, wybieramy z jakiegoś katalogu. Dobrze możemy się czuć solo, ale tylko wtedy gdy widzimy akceptację w oczach innych. Nie koniecznie wszystkich, we wszystkich dziedzinach, ale jednak (tu pojęcie jaźni odzwierciedlonej). Ok, mądrkuję, ale przeczytane książki gdzieś tam rzucają się na umysł.

Skomentuj

