Nowy Rok

Tak wiem, że jeszcze trochę, ale poszukuję kalendarza. Nawet nie, że poszukuję. Po prostu pojawiają się już od czasu do czasu gdzieś kalendarze na 2012, to oglądam i zaczynam zastanawiać się nad wyborem. To zawsze jest trudny wybór, bo uwielbiam takie papiernicze gadżety. Oczywiście chodzi o kalendarz książkowy.
O na przykład teNeues ma fajne planery. Chociaż np. Bunny Suicides, który miałam w 2010 roku, średnio poręczny do torebki się okazał. Duży, z grubymi kartami, ciężki. Miałam też Kalendarz Mikołajka jakiegoś roku. Podobnie wielki i nieporęczny. Ale ja zawsze uwielbiałam Mikołajka. Czytałam w dzieciństwie. Przeczytałam Młodej już dawno wszystkie książki. Przeczytam i Młodemu jak coś zacznie kumać 🙂 .
W tym roku mam kalendarz Paulo Coelho. Piękna grafika! Fajnie przyjmujący atrament z pióra papier (Mikołajkowy był pod tym względem fatalny, skrzypiał, strzępił, męczyłam się robiąc notatki piórem). Wcześniej były inne, ale nie zrobię przeglądu posiadanych przeze mnie kalendarzy od 1998 roku, kiedy zaczęłam ich regularnie używać.
Ale jakby komuś coś fajnego wpadło w oko, to poproszę o podrzucenie :).

A ogólnie jesień mamy piękną. Zupełnie jakby lato się przesunęło o miesiąc. Zamiast lipiec-sierpień, mamy sierpień-wrzesień. 😀

Skomentuj

