Stresuję się

Stresuję się tą moją firmką. Boję się panicznie. Od zawsze wiedziałam, że droga przedsiębiorcy to nie jest moja droga. Zbyt strachliwa jestem. I zbyt perfekcyjna. Co dokłada stresu.
No nic, czasami nie ma innego wyjścia.
Paradoksalnie trochę, pomaga mi to. Pomaga na moją depresję. To co sprawiało, że od blisko trzech lat, żałowałam każdego przebudzenia, odpływa w zderzeniu z realnymi problemami.
Potwierdza to pewną moją teorię, przy bronieniu której wypiłam mnóstwo wina, przebiegłam trochę kilometrów i zjadłam sporo słodkości. Bo jedna koleżanka psychoterapeutka miała inne zdanie.

BTW ja się boję, przejmuję i stresuję. Mam swoje lata, doświadczenie, itp. Rozmawiałam ostatnio z chłopcem. Pewnie kilkanaście lat młodszym. Robi jakieś tam fuchy w postaci stron internetowych, zdjęć, ich obróbki i takie tam. On za to bierze kasę. Umiejętności ma bardzo takie sobie moim zdaniem. Zresztą technicznie można to ocenić. Tak jak w MS Word widać czy ktoś robi akapit spacją, tabulatorem, czy ma ustawiony.  Wysyła cefałki na stanowiska kierownicze, niżej nie zaczyna, bo skończył studia…

Hm, głupia jestem.

2 thoughts on “Stresuję się

Skomentuj

