Mój pierwszy raz

Zrobiłam to po raz pierwszy. Nie zagłosowałam. Nie poszłam. Nie skreśliłam.
Nie było mnie. A mój poziom zniechęcenia do wszystkich możliwości, nie skłonił mnie do wysiłku umożliwienia sobie głosowania gdzie indziej. Wysilać się dodatkowo, aby oddać głos na kogoś, kogo zasadniczo i tak się nie popiera? Za dużo zachodu.
I tak patrzę na wyniki. I może już nigdy nie powinnam głosować? Może przynoszę pecha. W każdym bądź razie nie jestem aż tak rozczarowana jak zazwyczaj. To chyba dobrze.

Skomentuj

