Ha!

Październik miał być choć ciut bardziej rozrywkowy. I jest.
Jutro idę na jakąś rozmowę. Zdaje się mnie, że jestem kandydatką szansy kolejnej. W sensie na ogłoszenie typu poszukujemy kółka gospodyń wiejskich, co to śpiewa, tańczy, recytuje (…) w jednej osobie, nie znaleźli idealnego kandydata. To teraz tych co to, na przykład, gotować nie potrafią,  przepytają. Chociaż ja jestem na takim etapie, że szkoda słów. Ja nawet wiem, że w tej zabawie to normalne. Zawsze, jeśli szuka się dłużej niż kilka tygodni, to zaczynają się pojawiać jakieś demotywujące doły. Spada wówczas intensywność poszukiwań, na czas jakiś …
No i czytam fajną książkę. Zaraz ją skończę. I powiem szczerze poczułam się zaskoczona!

Skomentuj

