Bo z talentem trzeba się urodzić

Młody wstał dziś o 4:30. AM. Żeby nie było wątpliwości. Jak ja mam funkcjonować w takich warunkach?
Młoda ma problemy w szkole. W sumie nie wiem z czym bardziej. Czy chodzi o brzydkie pisanie czy o jakieś konflikty towarzyskie.

Wyrobienie nowego dowodu okazuje się trudne. Przeniesiona w czasie się czuję. Raz pani gadała przez telefon nie speszona moją obecnością. I kończąc jedną rozmowę, rozpoczynała kolejną.
Kolejnym razem odczekałam pewnie ze 20 minut pod zamkniętym biurem. Pani wróciła ze świeżymi bułeczkami w reklamówce. I powiedziała mi, że brakuje mi jakiegoś świstka. Przy czym oświeciło mnie w drodze powrotnej, że chyba pani racji nie ma. I zaraz to sprawdzę. Ale dojrzewam sobie do awantury.

Podobnie z tańcami Młodej. Chodziła w ubiegłym roku na tańce. Zapisałam ją i w tym. Jest już po połowie października i tańców niet. A ja oczywiście za wrzesień i październik zapłaciłam. Najchętniej zadzwoniłabym z awanturą, kazała zwracać pieniądze i wypchać się trocinami. Oraz zrobiła trochę czarnego pijaru na forach. Smutno mi tylko, bo teraz już nie znajdę innej grupy, do której da się zapisać. Taniec to u nas chodliwa i rzadko występująca forma zajęć poza lekcyjnych.

A talentu nie mam. Siedzę i usiłuję stworzyć teksty na stronę. Ale widać szkoły pokończyłam dawno temu i wody lać nie umiem. Wszystko zmieściłabym w kilku zdaniach z gołymi faktami. Ale to nie o to chodzi przecież.
No chyba, żeby faktycznie gołą babą zakryć niedostatki 😉

2 thoughts on “Bo z talentem trzeba się urodzić

Skomentuj

