Promowanie wartości obcych

Empik ogłosił, że protesty przeciwko książeczce o aborcji, nakręciły sprzedaż.
Zastanawiam się kim są te protestujące siły i jak się z nimi załatwia protesty. Nergal, Sztuka, Nieznalska, Pasja Gibsona, Skandalista Larry Flynt, okładki kilku tygodników  i trochę innych.
Podobną promocją cieszyła się stosunkowo niedawno biografia Kapuścińskiego. Wszyscy krytykowali jeszcze przed pojawieniem się w księgarniach i przed lekturą. Bo na krytykę to ona zasługiwała – ciężko zanudzała czytelnika…
No nic, wypromowano kolejną książkę. A że Sztukę lubię i nie sądzę, aby jakieś bzdury znalazły się w książeczce jej autorstwa, to nie mam nic przeciwko.

Ale się zastanawiam, czy protestujący mają jakąś działkę ze sprzedaży promowanego dzieła?

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s