Wyjazd integracyjny

Byłam w kinie na tym. Dostałam głupawki na tym filmie. 

Ale różne niemiłe rzeczy mi się przypominały. Może ze względu na towarzystwo i poruszane przed seansem tematy.
Ja to mam zawsze pesymistyczną wizję. BTW czytałam gdzieś, że osoby, które oceniają siebie, swoje zachowania i swój wizerunek nie zbyt dobrze są bliższe rzeczywistości. Ale te które, oceniają się dobrze, mimo oderwania od rzeczywistości, są szczęśliwsze i skuteczniej dążą do celu. Po prostu nie widzą, że są gdzieś niemile widziane, uważają wręcz przeciwnie i robią swoje. 
2 thoughts on “Wyjazd integracyjny

  1. Warto, ale tylko jak masz ochotę totalnie się odmóżdżyć. Ewentualnie jak już jesteś w stanie, kiedy zrozumienie czytanek z końca elementarza, zaczyna Cię przerastać (bywają takie poranki dnia następnego ;)).

Skomentuj

