Sennik

Śnił mi się pogrzeb. Co po sprawdzeniu w sennikach online, dobrze nie wróży. Jak źle, to nie wiadomo. Bo wiecie, pogrzeb, to pogrzeb. Kondukt, trumna, karawan itd. I w zależności od elementu siła złego jest różna.
Swoją drogą podoba mi się dychotomia jaką ma w sobie sprawdzanie znaczenia snów w internecie.

Czyli będzie źle. Na szczęście moje sny się nie sprawdzają, bo jak wieszczyłam mokry i zimny sierpień, to się okazało nieprawdą. Ostatnie  kilka dni było całkiem, całkiem 🙂

Młody mi coś zachorzał. Katar, początkowo gorączka. Teraz gorączki nie, ale za to zaczyna kaszleć. Nie wiem iść do lekarza, czy już uznać, że przechodzi i poczekać.  Z katarem to wiadomo, że leczony i nieleczony 7 dni do tygodnia trwać musi.

2 thoughts on “Sennik

Skomentuj

