Czarna suknia

Ponieważ ze znajomą wybierałam sukienkę ślubną ostatnio, to sobie pooglądałam mnóstwo.
I wiecie teraz chyba chciałabym czarną suknię ślubną. No piękne są. I z pewnością długo by o mnie plotkowali na mojej prowincji 😉 .

Młody dobrzeje, tylko nudzi się niemiłosiernie. Jeszcze ze dwa, trzy dni czarno widzę. Zanim zaczniemy wyłazić na spacery. Bolą mnie plecy od noszenia marudzącego i jędolącego dziecka.
I jeszcze ten cholerny kaszel. Mój. Coś strasznego. I jak na razie nie rozwija się to w żadną stronę, poza zamiarem zamęczenia mnie.

Jakieś rwanie mam na gg. Doprawdy od wielu lat nikt mnie nie męczył na tym komunikatorze. Używałam go do rozmów ze znajomymi. A teraz jakoś zatrzęsienie podrywaczy. Niektórzy nawet się nie zniechęcają jak podaję swój stan cywilny i dzieciowy. Co za czasy!

Poza tym łapię jakieś smutkowe nastroje. Ale to może być  znak jakiejś choroby jednak. Osłabienie organizmu jednak często wiąże się z osłabieniem psyche.

A w ogóle to byłam dziś w kościele. Ogólnie wiadomo: ja księży nie nachodzę, oni nie nachodzą mnie. Ale, że Młodą czeka komunia i ona nie chce tej imprezy odpuścić. To chodzimy. Przynajmniej się staramy. I w tym kościele co dziś byłam- był ksiądz! Że, o ja was przepraszam. I nie, że młody, przystojny, czy coś takiego. Nie. Ale jakie robił wrażenie. Niski, okrągły, pewnie bliżej sześćdziesiątki. Ale nie mogłam oderwać od niego oczu. Jakiś taki fascynujący, z fantastycznym głosem i idealną dykcją.

Miałam kiedyś promotora. Byłego księdza. Dość antyklerykalnego, jak to często się zdarza w stosunku do ex. I on twierdził, że kobiety mają taką naturę, że muszą się komuś podobać. I jak już są w pewnym wieku, to zaczynają chodzić do kościoła, żeby się choć podobać Bogu. Nie wiem czy jestem w tym wieku, ale mam wrażenie, że jeszcze oprócz Boga jakiś powód zainteresowania kościołem można znaleźć.
Tak, te teorie mojego promotora były seksistowskie. A ja u niego o feminizmie pisałam 🙂 .

3 thoughts on “Czarna suknia

Skomentuj

