Poddałam się

Popadanie w anoreksję zupełnie mi nie wychodzi. Za bardzo smakuje mi pyszne, ciepłe, słodkie kakao.

Jedno z moich dzieci bawi się na podwórku. Podziwiam. Jest zimno i ciemno. I naprawdę nie przypominam sobie, żebym coś takiego robiła w jej wieku. W pamięci mam same słoneczne dni, żadnych szarych. Głównie wiosenno-letnie. I trochę zimowo-śnieżnych. Żadnych szarych i mokrych jesieni.
Ech, nawet pogoda już nie ta co kiedyś 😀

Na siedemnastą coś tam idę do fryzjera. Może to mi pomoże. Bo jak nie, to ja już nie wiem co.

Skomentuj

