Trza się wziąść

Braść się będę za siebie. Nigella do mnie przemówiła. Poza tym realia są takie, że w planie nie kupowania ubrań rozmiar większych powoli wykańczam te w starym rozmiarze, ale te luźniejsze. Te ciaśniejsze mi zostają. I albo kupię większe, albo muszę się dostosować.
Twarda mam być i nieugięta.

W stanie jestem takim, że płaczę oglądając ogłoszenia o sprzedaży domów. Bo przecież musiała zdarzyć się jakaś tragedia, skoro ludzie sprzedają dom. Tak wiem, że jestem nienormalna. Na jakiś wątek o tym co jest upragnionym prezentem pod choinkę też się poryczałam.

Dupa ze mnie. Ale widocznie jeszcze nie spadłam na dno, bo wciąż nie mam nic od czego mogę się odbić.

2 thoughts on “Trza się wziąść

  1. dieta. Ćwiczenia nic nie dają. W sensie chudnięcia. Są konieczne, żeby nie sflaczeć przy chudnięciu, ale efekt odchudzania mają marny. Mniej żreć. Głównie mniej węglowodanów. Bo przynajmniej u mnie to nadmiar słodyczy i klusek mnie gubi.

Skomentuj

