Wczoraj i dziś

Znalazłam przypadkiem bloga. Bloga warszawskiego, co mnie raczej średnio. Już jakoś w dzieciństwie coś mi nie pasowało w wybudowanych po wojnie zabytkach. I się nie przekonałam. Nie żebym też stolicy nie lubiła. Nie ma dla mnie magii. I narzekam na nią tyle co reszta prowincji na świecie na swoje stolice.

Ale o blogu miało być http://wczorajidzis.blogspot.com/. Robi wrażenie, bez względu na miasto. Jest mnóstwo pracy włożonej w ten projekt. Naprawdę świetne. Nawet naszła mnie ochota na naśladownictwo, ale coś obawiam się, że zbyt leniwa jestem nawet na moje małe miasteczko. Gdzie pewnie można 4/5 zdjęć z przeszłości załatwić lasem czy polem zboża 😉

Ale blogiem Wczoraj i dziś jestem oczarowana 🙂

Skomentuj

