Ulubione

Grubcia 😛 mnie pokazała palcem i kazała napisać o pięciu rzeczach które lubię. Pewnikiem ma kobieta dość mojego marudzenia i chce mnie zmusić do znalezienia lepszej strony rzeczywistości 🙂 . I bardzo za to jestem wdzięczna jej. Bo tak czarno to nie jest. A nawet jeśli jest, to lubię na pewno:

  1. Czytanie książek. Mam różne fazy, ale od dzieciństwa czytam. Czasami książki naukowe, czasami powieści przygodowe, innym razem romansidła. Muszę mieć coś do czytania przed oczami gdy jem, oglądam telewizję, czy kładę się spać. 
  2. Kawę. Kocham kawy przygotowywane na różne sposoby. Aczkolwiek żyć nie mogę od takiej sypanej, mielonej, zalanej wrzątkiem. Najchętniej w szklance. Żebym uznała, że kawę dziś piłam, muszę wypić coś takiego.
  3. Lubię gotować. I to takie dziwne rzeczy jak pierogi, kluski ziemniaczane podobne trochę do kartaczy, tylko u nas robi się je na słodko, różne leniwe, śląskie i takie tam pracochłonne rzeczy.
  4. Lubię prasować. Ale żeby się nie wydawało, że ściągam z Grubci, lubię też myć okna. Uwielbiam to, że troszkę się trzeba zmachać. I że efekt widać od razu i jest jakiś taki optymistyczny (żeby zachować to wrażenie, myję okna wyłącznie przy ładnej pogodzie 🙂 )
  5. Lubię poranne robienie makijażu. Bez makijażu brak mi połowy mnie, nie wiem czy to aż tak zmienia mój wygląd, ale z pewnością dodaje mi pewności siebie.
Właśnie pomyślałam, że jest jeszcze trochę rzeczy, które lubię robić. Czyli nie jest tak najgorzej.
2 thoughts on “Ulubione

  1. iga pisze:

    Matko z córką! To ja o sobie czytam? Ja wiedziałam od początku, ze coś mnie tu ciągnie nawet to dawanie rad , co ich sama w swoim życiu zastosować nie umiem:)

Skomentuj

