Horoskop według onetu

RYBY
So, 3 grudnia
Księżyc w Twoim znaku zapowiada brak umiarkowania i napięcia z otoczeniem. Ma też wpływ na intelektualną aktywność. Drobne niepowodzenia sprawią, że możesz popadać w depresję.
Miłość: Potrzeba Ci bliskości drugiej osoby.
Praca: Zbyt łatwo poddajesz się trudnościom.
Zdrowie: Lawenda zmniejszy stany napięcia nerwowego.

A ja w tym roku lawendy nawet nie przycięłam. Ech…

Dalej choram. Łojejku, jejku. Mam nadzieję, że przejdzie. Byle nie na dzieci.
Żeberka duszone w piwie były dziś na obiad. Nie lubię. Ale jest mi wszystko jedno co gotuję, bo i tak nie mam apetytu, nie czuję smaku, ani zapachu.
Gdzieś tam w sobie mam ochotę na bułeczki cynamonowe, ale nie wiem czy warto jak nic nie czuję.
Ale może chociaż dietetycznie mi to korzystnie wyjdzie i coś schudnę.

One thought on “Horoskop według onetu

Skomentuj

