Męczy mnie ona

Czytam Strach przed lataniem. I się męczę.Długo już. Mam głupi zwyczaj czytać od początku do końca, ale naprawdę w tym wypadku dość trudno mi idzie. Albo ja mam jakiegoś pecha, albo specyfika babskich książek anglojęzycznych. Tam nie ma akcji. To kolejna w tym typie. Jest monolog wewnętrzny bohaterki. Rozważanie czy krzywy uśmiech praprababki, na jedynym ocalały zdjęciu nie spaczył na zawsze psychiki wielu pokoleń kobiet w jej rodzinie. Czy inne podobne bzdury. W tym dwa wyjścia ze znajomymi na kolację, co jest okazją do przestawienia przemyśleń bohaterki jako „dyskusji”.
E tam…

2 thoughts on “Męczy mnie ona

Skomentuj

