Się zdziwiłam

Przepisywałam ostatnio sporo rzeczy.  Cesja umowy to się nazywa. Wody, prądy, śmieci, i inne telefony. I wiecie, że jak do tej pory tylko jedna firma zażyczyła sobie opłaty za to, że nadal chcę korzystać z ich usług, tylko proszę o faktury z innym nipem. I poczułam się zaskoczona, bo sądziłam, że akuratnie ta firma mając konkurencję stosunkowo liczną, łatwo dostępną, takich numerów nie będzie robić.
A robi. Chodzi o operatora telefonów komórkowych. Coraz mniej rozumiem z tego świata.
Ja wiem prąd, czy śmieci. Mogliby sobie żądać czego by chcieli. I musiałabym się zgodzić. Bo nie mam innego wyjścia. No podobno z prądem mam już. Ale nie wnikałam jeszcze w temat. Ale komórka. Idę, za złotówkę dostaję telefon i mam. W takiej czy siakiej sieci.
No fakt, na jeden numer mam tam umowę terminową i nie mogę jej zerwać bez kar. To sobie mogą krzyknąć za cesję. Co nie zmienia faktu, że umowa też się skończy. A wtedy może się okazać, że tej próby moja lojalność do nich nie wytrzymała. A mam tam telefon dłuuugo. Tak długo, że nawet powoli wstyd mi, że tak długo.

Całe oburzenie o informację z infolinii. Bo na miejsce w celu dokonania się jeszcze nie udałam i negocjacji nie podjęłam. I nie wiem czy mi się chce…

2 thoughts on “Się zdziwiłam

Skomentuj

