Kryzys wieku średniego

Tak się właśnie zdiagnozowałam. Budzę się nad ranem. O jakiejś chorej godzinie, ze łzami w oczach i poczuciem, że zmarnowałam życie.
A najśmieszniejsze jest to, że nic z tym nie robię. Bo za stara jestem żeby jeszcze coś zrobić. Zresztą nie mam już marzeń do zrealizowania. Zdezaktualizowały się.

Zrobiłam tą sałatkę śledziowo-buraczaną. Dobra. Ale u mnie nikt nie lubi śledzi. Będę musiała ją zjeść sama. A ja powinnam przejść na dietę składającą się z samej wody, bo gruba jestem. I w sumie mnie to tam, stara jestem i mi nie zależy. Ale nie będę miała się w co ubrać.

No naprawdę to okropne. Wlazłam na stronę mojego ulubionego sklepu ciuchowego . A tam takie fajne wyprzedaże. A ja nie mam kasy. I nic sobie nie kupię. Cholera nie dość, że żadnej kariery nie zrobiłam, to nie mam nawet jakiejkolwiek pracy, żeby mieć choć jakieś drobne na ciucha od czasu do czasu.

A muszę sprawdzić czy onet już rzucił horoskopami na nowy rok.  Tylko miłosny i tarot. W tarotowym:

To będzie rok, który upłynie Ci pod znakiem miłosnych wątpliwości, ale również dużej radości. Na pierwszy plan wysunie się to, z kim chcesz być i dlaczego. Możesz wplątać się w romans lub przeżywać różnego rodzaju skrajne uczuci

A w miłosnym:

 Początek roku będzie trudnym czasem dla Ryb w stałych związkach. Doskwierać Wam będzie rutyna, która może niespodziewanie popchnąć Was w ramiona kogoś innego.

Hmm, w sumie to samo 🙂 Ryzykowne. Ale jakoś nie widzę szans nawet na możliwość takiej komplikacji.  Chyba, żeby romans z Młodym, bo więcej facetów wokół siebie nie widzę. No jeszcze małża. Ale skok w bok z mężem, to byłaby doprawdy wyższa szkoła jazdy. Moja wyobraźnia nie ogarnia.

No to jak ktoś niedojedzony po świętach to zapraszam na sałatkę śledziową. I zobaczymy co będzie dalej.

One thought on “Kryzys wieku średniego

  1. Stara? ile Ty kobieto masz lat, że mówisz że stara jesteś? Tyle mamy lat na ile się czujemy.. taaa wiem też się często czuje na 100;> ale jeszcze częściej na 18ście;> nic nie wiem nie umiem praca taka sobie nikt nie docenia wszyscy traktują jak gówniarę;> a stara jestem;> no na pewno dawno zapomniałam jak to jest być nastolatką. Ale nie to w życiu najważniejsze. W życiu ważne jest by czuć się dobrze. Dążyć do tego na każdym kroku i za wszelką cenę. Żyje się raz. Tobie ma być dobrze. Naależy Ci się. Jesteś tego warta!
    ps. ja lubię sałatkę śledziową… ale za daleko… 😉

Skomentuj

