Kalendarz osiągnięć

Z innego bloga biz.blox.pl taki pedeef do wydrukowania Kalendarz Osiągnięć 2012. Pomyślałam sobie, że to całkiem niezła metoda, żeby wyławiać z życia te radośniejsze chwile. Zapisywać, że coś się udało.
Mogę marudzić, że nie zrobiłam w nowym roku jeszcze nic, ale na przykład udało mi się przebadać Młodego i jest ok. Jest zdrowy, nie ma żadnych alergii. I to jest dobre. Chociaż ma objawy i to jest dziwne. Ale coś wymyślimy na to. Na razie najważniejsze, że koleś jeść może wszystko, tudzież kota wyrzucać nie muszę.
I właśnie po to taki kalendarz, żeby zapisywać pozytywne drobiazgi. Nie koniecznie w drukowanym, można i w codziennym terminarzu.
Bo tutaj tradycyjnie ulewam swoje smutki. Żeby nie zwariować. I z tych smutnych rzeczy to: nie mam wciąż kalendarza na rok 2012. Osiołkowi w żłoby dano. Naoglądałam się różnych i na żaden się nie zdecydowałam. Ech…I nie mam żadnego.

Skomentuj

