Wisielec

Karta dnia- wisielec. Tarot to próba powrotu do dawnych fascynacji. Naprawdę uwielbiałam siedzieć i oglądać różne talie. Skusiłam się nawet na zakup kilku. Z całą pewnością wykorzystanie tych kart jest niewielkie. A przecież mogą być cudownymi pocztówkami, obrazkami na ścianę, okładkami notatników.
Wisielec oznacza zawieszenie w czasie i czekanie na rozwój wydarzeń. Albo też porządkowanie. Dłużej nie chciało mi się szukać, bo zawsze można znaleźć jakieś rozwinięcie, które sobie dopasujemy. Ja znalazłam na początku. Wisielec, to też senność 😀 I to jest absolutny dowód na to, że tarot się sprawdza. Senna jestem. I nie widzę szans, żeby dziś przestać być. 😉

Poza tym świat jest uroczo zasypany śniegiem. Równiutko i ślicznie. Chciałabym wyjść porobić zdjęcia w takich okolicznościach przyrody. Tylko, że jak już będą mogła wyjść, to będzie ciemno. Nie będzie też  już tak ślicznie, bo dzień ten śnieg zniszczy butami ludzi i kołami samochodów…

One thought on “Wisielec

  1. nie wiedziałam co znaczy „wisielec”. ale chyba ta karta była mi pisana przez cały ostatni długi czas. miałam wrażenie, że cała jestem czekaniem. teraz czas na porządek 😉
    u Ciebie również?

Skomentuj

