Rosyjskiego

Bym się pouczyła rosyjskiego. Nie mam ambicji, ani po prawdzie zdolności lingwistycznych, ale kurczę. No głupio mi, że czytanie bukw idzie mi z trudem. Bo jak już człowiek przeczyta, przepowie sobie na głos, to po jakimś tam dłuższym kawałku zaczyna rozumieć. A faktycznie jak nauczyciele przepowiadali, rosyjski i niemiecki w naszym kawałku globu bardziej są potrzebne niż angielski. A po angielsku niby  z każdym, a w zasadzie z nikim. Przypadki, że ja po angielsku, a do mnie po czesku, bułgarsku, a szczególnie po francusku,  są na porządku dziennym :?.

One thought on “Rosyjskiego

Skomentuj

