Przecież to oczywiste ja cynamon

Jestem kobietą, to jestem na permanentnej diecie. Tak? To przecież oczywiste. I fakt, że zjadłam wczoraj pół opakowania ptasiego mleczka, a teraz zjadam drugą połowę- nie ma to żadnego wpływu.

Poza tym ptasie mleczko jest genialne. Wedlowskie.
Jem tradycyjne waniliowe. Ale właśnie odkryłam, że jest też waniliowe z dodatkiem wanilii,  i…
Tadam, werble itp.
…z dodatkiem cynamonu.
Kocham cynamon, nie wykluczam, że to odkrycie skłoni mnie do zaprzestania diety. Najpierw muszę wypróbować, a potem się nad tym zastanowię. Ale brzmi bosko.

Aha, a co do bucket list nic w sumie jeszcze nie wymyśliłam. Jakoś mam problem z marzeniami. Mapy marzeń na ten rok też nie udało mi się stworzyć.

3 thoughts on “Przecież to oczywiste ja cynamon

  1. Ja wiecznie byłam na diecie. Nie chudłam nic. Jak przestałam się przejmować to chudłam w oczach, nie robiąc nic prócz stepu 2 razy w tygodniu (ale to dla rozrywki bardziej). Ptasie mleczko wciągaj ile wlezie – tym bardziej w taką beznadziejną pogodę. Zacznie się wiosna, lato to nawet na słodycze nie spojrzymy 🙂

Skomentuj

