Raporcik

1. Kolonii żadnej Młodej nie załatwiłam na wakacje, czyli przesiedzi  je dziecię w domu. To źle.
2. Odchudzanie nie idzie mi wcale. Też źle. I to pewnie już ten wiek.
3. Młodego wysyłam do przedszkolo-żłobka i zobaczymy co z tego wyniknie. Już od lipca.
4. Ostatnie zapłacone w robocie mam na kawałek kwietnia. Poważnie rozważam czy warto jeszcze sobie tym zawracać głowę. Ale strasznie mi się nie chce szukać. A i nic nie widzę.
5. Było bardzo gorąco, może tak z 3 do 5 stopni za dużo. Ale wcale nie było mi z tym źle. Powiem więcej było mi całkiem dobrze i zmiana na gorsze zachodząca za oknem wcale mi nie odpowiada.
6. Jeszcze dziś na tenisa z Młodą. Bo to taki ma nowy pomysł na rozrywkę. Jestem za.
7. Małż się już doszukuje, że w Chorwacji jedzenie drogie i to i siamto. Powiedziałam mu, że gdyby nie on, to jedzenie prawie nic nas by nie kosztowało, bo ja i dzieci jemy oszczędnie. A nawet jakby to możemy się żywić naleśnikami i makaronem z dżemem. I naprawdę nie będziemy narzekać.
8. Jakieś dziwne kołatania serca mam. Czy nawet nie wiem jak to opisać. Pewnie brak magnezu, czy coś takiego i będę sobie musiała kawę przepijaną pepsi nieco ograniczyć.
Więcej na chwilę obecną nie pamiętam. Ale polecm pooglądać pocztówki na zoovenirs. Nic z tego nie mam, że ich reklamuję, ale ładne są i pomysłowe.

Skomentuj

