Za późno- rzecz o sklerozie

Za późno sobie przypomniałam o istnieniu lecza. A tu jakby po sezonie. Ugotowałam wczoraj wieczorem gar i już go zjadłam.
Jutro, po uzupełnieniu zapasów pomidorów i papryki ugotuję następny gar. Ale jednak żal, że nie przypomniałam sobie o nim np. w sierpniu.

Inna rzecz to Halloween, strasznie mi się to święto podoba. Zarówno jako przyjazne oswajanie czarnej strony, ale także jako radosne, kolorowe i fantastyczne kolorystycznie przełamanie szarości naszej codziennej. I co roku sobie obiecuję, że za rok na moim balkonie zagoszczą straszne dyniowe twarze. I zawsze nadchodzi ten dzień jakoś niespodziewanie.

Inna rzecz, że z wiem coraz więcej świąt mnie zaskakuje, nawet Boże Narodzenie nachodzi mnie zdziwioną, nieprzygotowaną, bez upieczonych placków i kupionych prezentów 🙂

One thought on “Za późno- rzecz o sklerozie

Skomentuj

