Głupio

Sytuacja pracowa jest o tyle nieprzyjemna, że zaczynam mieć wyrzuty sumienia kiedy mówię prawdę. Ale powinnam sobie wybić to z głowy. Prawda jest OK. Jeśli jest dla kogoś niewygodna, to problem ma on. A nie ja. Muszę o tym pamiętać. To jest ważne.

Bieganiowo, odpuściłam sobie w tym tygodniu. Odchudzaniowo też. Szczególnie dwa ostatnie dni. Wcześniej nie było fatalnie. No nic. Trzeba ciągnąć to dalej, bo plan miałam ambitny, miesiąc blisko minął a postępy prawie żadne.

Czytam Camillę Lackberg. Przeczytałam Księżniczkę z lodu, teraz Kaznodzieja. Był moment w Księżniczce, że nie mogłam przestać o niej myśleć, nawet w pracy. Dlatego wzięłam się za kolejny tom. Dowcip polega na tym, że nie był to wcale wątek kryminalny ani romansowy tylko obyczajowy, że tak to nazwę. Przeczytam drugi tom i zobaczymy co będzie z ciągiem dalszym. W zasadzie wszystko jest lepsze od drugiego tomu Greya. Jego to pewnie skończę w jakiś ekstremalnych warunkach. Tak jak Jedz, módl się, kochaj. Albo i wcale.

Powinnam zacząć szukać innej pracy. Ale strasznie mi się nie chce. To nie jest dobre. Bo znaleźć łatwo nie będzie.

4 thoughts on “Głupio

  1. A o czym jest ta „Księżniczka z lodu”? Godna polecenia? Szukam jakiejś dobrej książki do poczytania. Grey jakoś mi nie pasuje…zbyt infantylny język (albo może złe polskie tłumaczenia…

  2. ja zaś dorwałam Annę Kareninę Tołstoja i mimo, że to XIX wiek to nie mogę się od niej oderwać.
    A wyrzuty jak wyrzuty, należy dać na poczekanie albo po prostu ruszyć na wakacje;) Slonce zawsze robi swoje.
    M.

  3. Księżniczka to taki niby kryminał. Ale poza zasadniczym wątkiem kryminalnym jest sporo takich obyczajowych i romans jest. Nie wiem, czy warta polecenia. Czytam. Jakoś nie mam przekonania do skandynawskich kryminałów. Nie żeby były złe, ale ja wychowana na Christie, a to co innego 🙂

Skomentuj

