Że zmienność jest

Zmienność to taka babska cecha no nie 😉 Poważenie mnie to zastanawia w kontekście diety. W sensie w latach młodości (bo jak większość kobiet odchudzam się od dzieciństwa) łatwiej było mi przestać jeść, a trudniej zacząć ćwiczyć. Ruch wszelki był mi obcy i szalenie dla mnie niebezpieczny.
Obecnie inaczej mam trochę. Mogę biec te kilka kilometrów,  mogę machać hantlami. Ale za nic pod słońcem nie mogę sobie odmówić jakiejś pyszności. To jest wręcz niewiarygodne jak bardzo trudno mi zrezygnować z przyjemności już i teraz na rzecz przyszłego, odłożonego celu.
Starość? Efekt przeszłości, wydarzenia, które skreśliło wszystkie moje motywacje do działania. Nie wiem.
Ale jakoś muszę z tym walczyć 🙂 To znaczy ćwiczyć i owszem. Ale jednak diety też przypilnować. Oj marniutko z tym u mnie.

One thought on “Że zmienność jest

Skomentuj

