Czerwone paznokcie

Sobota. Byłam na manicure. Mam czerwone pazury.

Mam zamiar zrobić dziś pierwszy od dłuższego czasu trening biegowy. I może podjadę obczaić nową siłownię/fitness club w mieście.
Fajny serwis znalazłam  www.myfitnesspal.com. Tzn. fajne w nim jest to, że można liczyć kcal zjedzone, kcal spalone (można zintegrować z kilkoma serwisami do prowadzenia dzienniczka ćwiczeń) i pilnuje wartości netto kcal. Jeśli dzienna dawka ma być 1200 kcal, to ma być 1200 kcal netto. Czyli od zjedzonych odejmuje te spalone na sporcie. W zasadzie mi jest wszystko jedno. Ot taka ciekawostka. Ale wielokrotnie spotkałam się z katującymi się sportowo dziewczętami na głodowych dawkach kalorycznych. Tu zaś łatwiej moim zdaniem zrozumieć ideę liczenia tego wszystkiego.
Oczywiście to wszystko wyszukuję w ramach poszukiwania motywacji do odchudzania i konsekwencji. I przede wszystkim pilnowania jedzenia.

Czytam nadal Camillę Lackberg. Tom piąty sagi pod tytułem „Niemiecki bękart„. Chociaż w sumie najbardziej interesujący mnie wątek zakończył się w poprzednim tomie. Ale czyta mi się dość przyjemnie.

One thought on “Czerwone paznokcie

  1. Podziwiam za wytrwałość z tym bieganiem!

    Bardzo miło mi się ją czytało. Tę Lackberg. I właściwie to najlepsze były tomy wyżej numerowane niż 5 😉

Skomentuj

