:) Nieźle jest

Biegam. I nadal jest mi dobrze. Choć tak naprawdę wcale nie jest dobrze i mnóstwo złych rzeczy koło mnie się dzieje. Mam nadzieję, że to tylko straszenie. W każdym bądź razie staram się nie dopuszczać do siebie złych myśli. A odzyskany optymizm na razie jest po mojej stronie.

Mój mały sukcesik udało mi się osiągnąć więc uważam, że jest nieźle. Przetrwałam tydzień. I jestem z siebie dumna. Oczywiście chodziło o zmotywowanie i wytrwanie na diecie 🙂

One thought on “:) Nieźle jest

Skomentuj

