16 km

16 km to mój nowy rekord przebiegniętej trasy. 🙂

Wiem, że monotematycznie ostatnio, ale tego mi brakowało, takiego wkręcenia się w odchudzanie, żeby mi się chciało. I w końcu się udało, a to oznacza realne szanse na sukces. Chociaż mam wrażenie, że zbyt wiele dziś zjadłam, w celu uzupełnienia deficytu energetycznego.

Poza tym nadal sporo optymizmu we mnie. Chce mi się uśmiechać i jest mi dobrze. Mam nadzieję, że już tak zostanie. I mam nadzieję, że żadne przykrości codzienności nie ściągną mnie na dół znów.

Kciuki. Przez najbliższy miesiąc potrzebuję bardzo dużo kciuków. Nie dla mnie. Dla kogoś bardzo, bardzo bliskiego.

One thought on “16 km

Skomentuj

