Głowa moja boli

Mój umysł zdaje się nie wytrzymuje ilości tego białego czegoś na zewnątrz. I od tego boli mnie głowa. Po prostu już nie mogę. Odechciewa się wszystkiego.
Tą okropną Jillian ćwiczę. A jak nie ćwiczę jej to biegam. Wolę biegać, ale ta wiosna wcale mi tego nie ułatwia.
Idę dziś na paznokcie, ale nie wiem co sobie zrobić. Kusi mnie spróbować manicure japoński. Ktoś coś miał takiego? Głównie obietnice o regeneracji paznokci mnie kuszą. Bo od jakiegoś czasu z hybrydowym chodzę i mam wewnętrzne przekonanie, że jednak paznokcie się od niego niszczą.
I nic mi się nie chce. Prognozy pogody wcale tego nie poprawiają.

Skomentuj

