Skończyłam

Skończyłam 30 DS. Zajęło mi to blisko dwa miesiące…  Ale zdaje się, że planowo to trwa 45 dni wg zaleceń. Męczyło mnie to. Sam przymus, bo samo ćwiczenie z każdym dniem było lżejsze.

Skończyłam też swój plan biegowy. To był plan na 10 mil. Tyle to już dawno byłam w stanie przebiec, ale wszelkie plany na dłuższe dystanse w jakimś momencie zaczynają mieć tak długie biegi, że czasowo nie wyrabiam się.
Teraz kilka krótkich regeneracyjnych przebieżek i spróbuję czegoś nowego. Tym razem mam zamiar przetestować coś ze strony mi.coach adidasa.

Poza tym pogoda piękna i jest dobrze. Żeby jeszcze kasa się zgadzała… 😉

One thought on “Skończyłam

Skomentuj

