Chłodniej?

W panujących upałach jest mi generalnie nieźle. Ale, do biegania wolę jednak nieco mniej żaru. Dowcip polega na tym, że nieco mniej żaru łączy się znów z zagrożeniem burzami. Nawet chyba sporym, bo na wszelkich lokalnych portalach pojawiły się ostrzeżenia przed nimi.
Burze gdzieś słychać. Daleko, ale słychać. Trochę się boję wyjść. A znów jestem do tyłu z treningami. Wcale mi się to nie podoba.
Muszę kupić piłkę do ćwiczeń, bo poprzednia padła. Ale boję się, że młody człowiek nową załatwi również.
Albo zapiszę się na siłownię. Czy coś. Nie wiem. Kiedyś tylko pływanie ewentualnie siłownia mogły być przeze mnie uznane. Teraz tylko bieganie. Na basen ciężko mnie wygnać. Staram się zmuszać do czegoś poza bieganiem. Dla równowagi.
No nic to odpracuję trening rozciągająco-siłowy. Ale to bez przyjemności.

One thought on “Chłodniej?

Skomentuj

