O późnej starości

W związku ze stresem zaczęłam przeglądać internet. I stara się zrobiłam. Mówię  o blogach biegowych. Same młode laski. I te historie „zaczęłam biegać na początku roku”. Biegowo  też jestem stara. Na tyle, że zdążyłam dwoje dzieci urodzić. Trudno trzeba się z tym pogodzić. 

Kupiłam sobie za to getry na bieganie wiosenne. Dla pocieszenia. I bilet na fajny koncert w sobotę. Chociaż nie wiem, czy nie powinnam była kupić dzieciom prezentów od Mikołaja 😀 Ale mamie też się coś należy 🙂

I bardzo trzymam kciuki za tego wychłodzonego malca. Bo wiem, że mój Zbój spokojnie jest zdolny do takich czynów. Zresztą przerabiałam podobną rzecz kilka lat temu. Na szczęście okazało się to mniej dramatyczne. Ale od tego czasu nikogo nie oceniam i strasznie się identyfikuję z rodzicami. Wolałabym żeby nie pokazywali takich rzeczy. Egoistycznie, bo mi ciężko o tym słuchać. Ale także dla nich. Bo i bez mediów mają cholernie ciężko.

Skomentuj

